Privind distribuția candidaturilor la Consiliile Județene și Primării, mă apucă jalea … Cel mai grav lucru mi se pare că la Dolj, în județul meu, conducerea filialei PNL s-a predat cu arme și cartușe PSD-ului: ambele candidaturi (atât pentru Consiliul Județean cât și pentru Primăria Municipiului Craiova) au revenit organizației PSD. Unii vor zice că așa a rezultat în urma sondajelor ce au poziționat performanța celor două filiale. Probabil că așa și este …

Păcat !

De câțiva ani de zile, filiala PNL Dolj este condusă de odiosul Voicu și siniștrii săi colaboratori.  În acești ani, valoarea organizației județene nu a încetat să scadă, ajungând astăzi la un bilanț dezastruos: majoritatea primarilor au părăsit partidul în favoarea UNPR, PDL sau chiar PSD. Deși ar trebui să materializeze cumva influența pe care i-o dă calitatea de vicepreședinte al partidului și de locțiitor al lui Crin Antonescu, iată că Mihai Voicu nu a fost capabil să convingă nici măcar primarii din colegiul său că trebuie să rămână în partid. Cu toții s-au reorientat către UNPR !

Iar pentru ca dezastrul să fie desăvârșit, în Dolj PNL nu mai dispune nici măcar de sediu: clădirea a fost câștigată în instanță de foștii proprietari iar partidul a fost evacuat !

Situația este cu atât mai gravă cu cât cel care păstorește filiala Dolj este același cu cel care conduce destinele PNL în lipsa lui Crin Antonescu. Ce a făcut în Dolj, am văzut. Mi-e teamă că un deznodământ asemănător se pregătește și la nivel național.

Așa că de azi încolo ma retrag din blogosferă. Nu mai pot să apăr principiile liberalismului împotriva celor care ar trebui să le susțină. M-am săturat …

