Acu’ vreo săptămână mă sună un fost coleg de liceu.

Cică simte că PNL este într-o situație mai dificilă și ar vrea să se înscrie în partid. Zic: te-ai gândit foarte bine, dă-i bătaie. Zice: păi da, dar nu știu cum să fac. Tot încerc, dar la partid nu găsesc pe cineva. Zic: atunci înscrie-te online. Completezi formularul pe net, ăia îl găsesc în mail a doua zi de dimineață și te cheamă la prima ședință. Nimic mai simplu. Zice: ai dreptate, așa o să fac.

Azi-dimineață, omul mă sună din nou, cam nervos. Bă, tu-ți bați joc de mine ? Zic: nu frate, cum poți crede așa ceva ? Dar de ce ? Zice: păi m-am dus pe site ca să completez formularul online, dar acolo este o mare greșeală de ortografie. Aștia ai tăi de la partid mă invită să mă implic: cică implicăte, fără cratimă între „implică” și „te”. Zic: nu pot să cred, nu-i adevărat ! Cum e posibil ? Zice: ba uite că este posibil. Așa scrie acolo, pe site ! Dacă nu mă crezi, uită-te și tu. În ce mă privește, să știi că eu nu mă mai implic deloc. Dacă nu sunteți în stare de formulări corecte pe site nu sunteți în stare nici de echilibrarea bugetului ca să nu mai vorbim de reforme economice. Salutare, mai zice și închide.

În loc de concluzie: reacția mea în conversația cu fostul coleg fusese că nu pot crede, că nu-i adevărat. Dar nu mă gândeam la greșeala de ortografie inclusă în îndemnul „implicăte” ci la faptul că acum un an și ceva semnalam această situație printr-un articol pe blog (cum altfel ?). Cu toate astea, corecția nu s-a făcut, nici atunci, nici în anul ce a urmat. Dimpotrivă, formularea a rămas acolo, pe site, ca o emblemă de agramatism. Sau – cine știe ? – poate că responsabilul cu comunicarea de la PNL Craiova, consideră că așa se scrie corect.

2013 08 Inplicate

Ca și acum un an jumate, anexez o captură de ecran luată de pe site-ul PNL Craiova. Iar pentru cine vrea să vadă locul faptei, click aici.

Citește și IMPLICATE ! INPLICATE-TE ! F-A CEVA, ORICE ! un articol din 29 martie 2013

