2015 05 02 Pisica OskarSe spune că o reclamă ajută la vânzarea unui produs, mai ales dacă atât reclama cât și produsul sunt de bună calitate. Probabil că funcționează și situația inversă, în care o reclamă proastă poate distruge vânzarea unui produs, mai ales dacă produsul este lipsite de calitate.

Nu știu care este calitatea vopselei de pereți Oskar promovată publicitar de reclama aia tâmpită – cea în care, un pămpălău mort de frică că-l ceartă femeia, șterge un perete spoit cu vin roșu folosind … o pisică.

Știu doar că rea sau bună, eu nu voi folosi niciodată vopsea Oskar, nici măcar dacă va fi singurul produs disponibil, ca pe vremea lui Ceaușescu.

Vă îndemn și pe voi la aceeași atitudine, mai ales că – spre deosebire de vremurile apuse – oferta de vopseluri lavabile rămâne suficientă chiar dacă scoatem Oskar din lista posibilelor achiziţii.

P.S. Aflu că reprezentanții producătorului se apără susținând că scena în cauză nu s-a filmat folosindu-se o pisică reală ci una de pluș. Le-aș spune că nu contează: mesajul lor este că se folosește o pisică reală, care mai și protestează în timp ce este chinuită.

În plus, nu-i vorba doar de pisici ci și de bărbați !

Ipostaza în care este prezentat așa-zisul bărbat din spotul publicitar este stânjenitoare. Dacă stropea zidul, un bărbat adevărat s-ar fi schimbat imediat în salopetă, ar fi scos scara pliantă, bidinelele și vopselurile din debara și i-ar fi oferit femeii sale frumosul spectacol al zugravului îndrăgostit.

Anunțuri