Cu câteva zile în urmă, am început o campanie de informare a craiovenilor cu privire la intenția mea de a candida pentru Primăria Municipiului Craiova. Deși am expediat mai bine de 60.000 de scrisori, multă lume m-a sunat ca să-mi spună că nu a primit scrisoarea deși a aflat despre aceasta. Din acest motiv, consider util să redau și aici, pe blogul meu, conținutul scrisorii.

2015 Scrisoare HB

Dragi craioveni !

Aceasta este o scrisoare din partea unui om care s-a săturat!

Eu, Horațiu Buzatu, m-am săturat de lipsa de profesionalism a autorităților, m-am săturat de contractele pe bani publici încredințate prietenilor de partid sau sponsorilor din campania electorală, m-am săturat de lucrări începute și neterminate cu anii, m-am săturat de minciună, de corupție, de incompetență, dar mai ales, m-am săturat de lipsa de viziune a celor chemați să ne conducă !

Pentru toate aceste motive și începând din acest moment, sunt gata să mă implic. Așa cum am făcut-o pentru mine, cu ani în urmă, acum este timpul să o fac și pentru orașul meu, pentru orașul nostru! Este timpul să schimbăm orașul în bine!

Iată de ce am luat decizia să mă implic în mod direct în administrarea orașului și în rezolvarea problemelor cu care acesta se confruntă. Dar știm foarte bine că asta se poate face doar din primăria Craiovei!

Prin urmare, voi candida!

Vă anunț pe această cale intenția mea de a deveni primarul Municipiului Craiova! Am determinarea de a scoate din viața noastră tot ce este nociv și de a readuce în orașul nostru normalitatea și speranța.

Știu cum putem face asta!

Pentru a susține acest demers am și destule argumente. Chiar dacă nu este aici destul loc pentru asta, câteva lucruri trebuie spuse!

Dintotdeauna, Craiova a fost o forță industrială a României: avioane, automobile, locomotive, aparataj electric de înaltă tensiune, transformatoare și motoare, îngrășăminte și prefabricate, toate se puteau produce aici, în Craiova, de către craioveni. Doar cine nu voia să muncească nu avea un loc de muncă!

Acum, marile unități de producție au fost demolate, jefuite, părăsite sau înlocuite de supermarket-uri în care majoritatea craiovenilor se plimbă privind vitrinele și doar puțini își permit să cumpere! Să mai adăugăm că în Craiova există o Universitate înființată înaintea majorității universităților românești existente astăzi. Aici, tinerii craioveni învață cum să devină medici, economiști, specialiști în drept sau ingineri având cele mai diverse specializări, de la agronomie la robotică industrială. Din nefericire, doar o mică parte dintre absolvenți reușește să găsească un loc de muncă, în timp ce marea parte îngroașă rândurile șomerilor sau iau calea străinătății, părăsindu-și prietenii și familia.

Privind astfel, consider că este timpul să ne angajăm cu toții într-o luptă care să reașeze Craiova la locul de cinste, onoare și prosperitate pe care îl merită și la care îi dă dreptul potențialul de hărnicie și ingeniozitate de care dispunem.

Craiova trebuie să redevină puternică prin munca tuturor craiovenilor, iar împreună cu dumneavoastră, orice obiectiv este realizabil!

24 noiembrie 2015

Al dumneavoastră,

arh. Dan Horațiu Buzatu

P.S. La anunțul meu cu privire la candidatură, vreau să mai adaug că sunt gata să colaborăm, să schimbăm idei, să ascult sfaturi și să cunosc probleme cărora să le găsim soluții. Așadar, voi adăuga aici și date de contact:

Telefon: 0371.333.450

email: contact@miscarealiberala.eu

Sediul se găsește în Craiova, str. România Muncitoare nr. 90 (colț cu str. A. I. Cuza, lângă Hotelul Royal)


Scrisoare catre craioveni în format pdf.

